MENTORING
Předáme vám rady, které na Google či v knihách nevyčtete.
- Cítíte, že podnikovým financím rozumíte, ale potřebujete systematickou oponenturu a rady z dennodenní praxe.
- Chcete být profík a stojí vám za to do sebe investovat.
- Vedete finanční tým a lámete si hlavu, jak s ním co nejefektivněji pracovat?
- Dostanu systematickou oponenturu, nezávislý pohled a rady z dennodenní praxe.
- Stane se ze mě profík na konkrétní specifickou oblast.
- Můj tým bude fungovat jako švýcarské hodinky.
KONZULTACE
Váš problém rozlouskneme za pár hodin.
- Máte vlastní projekt, nad kterým jste ztratili nadhled. Dál vás posunou už jen rady profesionála zvenčí.
- Řešíte konkrétní zadání a nedokážete to „rozseknout“ vlastními silami.
- Už dlouho se se svým problémem trápíte a víte, že se vám hromadí další zadání a hlavně utíká business.
Přesně to, co si řeknu a také:
- Souhrn praktických doporučení pro konkrétní situaci.
- Konkrétní rady a nezaujaté názory.
- Volné ruce pro další výzvy a řešení nových nebo ad hoc problémů.
Lektorský tým
Tomáš realizoval četné projekty zaměřené na plánování, kalkulace nebo strategické řízení. Rovněž workshopy z oblasti controllingu a financí pro řadu významných firem v České republice a na Slovensku. Kromě pozice ředitele divize poradenství v Controller Institutu působí i jako finanční ředitel v Colognia press, a.s. Je lektorem a odborným garantem controllingových vzdělávacích cyklů Controller Institutu.
Skvělou průpravou pro vedoucí pozici a členství v představenstvu byla pro Láďu osobní dlouhodobá zkušenost v oblasti vývoje. Navazujících sedm let vedl výrobní divizi se 120 zaměstnanci. V současnosti je jednatelem firmy působící ve strojírenském průmyslu. Díky tomuto odvětví má možnost dále rozvíjet a obohacovat nabyté zkušenosti z předchozích oblastí.
Honza zastával pozice finančního ředitele v tuzemských i mezinárodních firmách (Tesco, Myllykoski sales, Mondi). V roce 2011 se umístil na třetím místě v soutěži Manažer roku a na prvním místě v soutěži Manažer odvětví České republiky. Jako lektor se zaměřuje na finance, formování podnikové kultury, vedení lidí, řízení změny, bezpečnost práce, risk management a strategii.
Dan spolupracuje s Controller Institutem už od roku 2000, v současné době jako odborný konzultant pro oblast firemního vzdělávání a poradenství. Zastává také pozici Business Analytika pro společnost INEKON Systems. Je vedoucím realizačního týmu podnikového simulátoru Real Business.
Rosťa se postupně prošel pozice jako například plánovač výroby, vedoucí provozu IT, vedoucí odboru logistiky, vedoucího controllingu. Jako člen realizačního týmu se účastnil řady tuzemských a zahraničních akvizicí. Má zkušenosti s Due Diligence, sestavení strategie, poakviziční integraci v oblasti procesů s vazbou na SAP a jeho implementace.
Ondra své zkušenosti sbíral mimo jiné na pozici vedoucího odboru financování ve společnosti Středočeská energetická a.s, následně v ČEZu řídil procesy útvaru služeb financování a poté jednu ze zahraničních dceřiných společnosti ČEZ v Maďarsku. Odborně také vedl tým Treasury při implementaci SAP. Je viceprezidentem České Asociace Treasury a také makléřem energetické burzy.
Míša má zkušenosti s řízením manažerů i projektových týmů, pracovala jako vrcholový manažer a zároveň má i 30 let zkušenosti jako lektor a kouč. Jak říká sama, ožívá v práci se skupinou, lektorování je její vášeň, stejně jako facilitování workshopů nebo individuální koučování. Píše knihy a blogy, točí videa, dělá online kurzy. Prostě se nebojí ničeho a novým věcem je otevřená.
Reference
V jakých oblastech vám můžeme pomoci?
Tomáš Nekvapil
- Optimalizace kalkulačního systému firmy
- Revize controllingového systému
- Mentoring pro nefinanční manažery-jak pracovat se svěřeným plánem či nastavenými KPI´s?
- Podpora strategie s využitím BSC
- Zdokonalení rozpočtového řízení
- Stanovení nákladů nevyužitých kapacit ve výrobě
- Systém kalkulace na bázi časových sazeb
Ladislav Hovorka
- Revize plánu krizové připravenosti
- Analýza a návrh vhodných strategií kontinuity podnikání
- Jak správně popsat všechna rizika?
- Jak v těchto chvílích motivovat své zaměstnance?
- Cost cutting
- Audit procesů
Jan Žižka
- Zvýšení profitability firmy
- Snižování nákladů na jednotku produkce
- Zvyšování produktivity a efektivnosti výroby
- Kontrolní mechanismy v době krize
- Scénáře možného vývoje, zjednodušené plánování
- Kontrola a scénáře vývoje cash flow
- Komunikace a motivace se zaměstnanci
Daniel Báča
- Optimalizace kalkulačního systému firmy
- Revize controllingového systému
- Podpora při definici požadavků na výběr MIS/systémů pro plánování reporting či analýzu dat
- Mentoring pro nefinanční manažery-jak pracovat se svěřeným plánem či nastavenými KPI´s?
Rostislav Sicha
- Nevyužíváte dobře klientská data?
- Segmentujte. Různí klienti mají různé potřeby
- Analyzujte, proč odchází klienti
- Diverzifikace produktového portfolia
- Optimalizace nastavení reportingu v SAPu
- Podpora změny procesu vyvolané změnou verze SAP
- Před-implementační a implementační podpora přechodu na S4/HANA
Ondrej Simon
- Cash Flow a treasury
- Struktura a tvorba Cash Flow
- Vlastní zdroje/Cizí zdroje
- Saldokonto (pohledávky / závazky)
- Plánování Cash Flow
Jakub Haman
- Využití Power BI
- Využití Excelu
Michaela Daňková
- Tipy, jak efektivněji pracovat s časem.
- Jak komunikovat nestandardní situace v týmu a ve firmě.
- Korektní ukončení spolupráce - s klienty i zaměstnanci.
- Jak zvládnout zvyšující se nároky na vysoký výkon.
- Jak říci "NE". Jak se více prosadit a vymezit.
- Zvládání konfliktů.
- Zvolit adekvátní styl komunikace vůči klientům a lidem ve firmě.
5 důvodů, proč hledat pomoc v Controller Institutu
- Máme tým odborníků z praxe, kteří mají hluboké odborné znalosti a rádi je budou sdílet dál.
- Máme více jak 25 let bohatých zkušeností s mnoha úspěšnými projekty, které pomohly v řadě finančních oddělení, včetně controllingu.
- Půjdeme do hloubky a zapojíme nejen rozum, ale i empatii. Vše zůstane jen mezi námi.
- Garantujeme individuální řešení, které povede k dlouhodobému úspěchu.
- Zakládáme si na rychlém a proveditelném řešení.
Výhody online formy
- Připojím se odkudkoliv. K záznamu ze setkání se můžu kdykoliv vrátit.
- Rychle získám externí názor a zkušenosti zvenčí.
- Těším se na interaktivitu a flexibilitu, na řešení dlouho nečekám.
- Uspořím čas i náklady na cestu.
- Můžu se spolehnout na mentory a průvodce z praxe, které těší se o své zkušenosti podělit.
Jak to bude probíhat?
Není to nic složitého...
Připravit...
Vyplněním nezávazného kontaktního formuláře zjistíme, co vás trápí nebo kde se chcete posunout. Následně vám přihrajeme správného parťáka/ průvodce/mentora do nepohody.
Pozor...
V online kalendáři si vyblokujete čas pro úvodní půlhodinovou konzultaci zdarma. Naladíme se na Vaši „délkovou vlnu“ a zapojíme empatii.
Start!
Při následujících sezeních oceníme povedené a přineseme nové nápady pro vaši každodenní praxi. Vás nebo celý váš tým posuneme žádoucím směrem. V předem domluveném časovém rozsahu budeme Vašim motorem i parťákem. Společně zdoláme předem vytýčené výzvy.
Kolik to stojí?
Mentoring
Cena za expertní mentoring v rozsahu 6 hodin (4 lekce) je 20.000 Kč + DPH.
Konzultace
Cena konzultace činí 3.500 Kč (+ DPH) / 60 minut. Konečná cena záleží na celkovém rozsahu projektu.